Opret nyt stævne

Er du stævnearrangør som gerne vil bruge skydetilmelding.dk til at styre tilmeldingerne til dit skydestævne? - så læs videre nedenfor.

For at oprette stævnet på skydetilmelding.dk, skal du først oprette stævnet i DDS StævneProgram og oprette de skydehold som det skal være muligt at tilmelde sig.

Derefter skal du vælge menupunktet "Skydetilmelding.dk" under indstillinger og klikke på knappen "Opret online-tilmelding på skydetilmelding.dk" - derefter overfører stævneprogrammet alle dine skydehold og eventuelle tilmeldinger til skydetilmelding.dk.

Trin 1 - Opret stævnet i stævneprogrammet

Opret et nyt stævne i stævneprogrammet og følg vejledningen på skærmen.

Opret nyt stævne i stævneprgorammet

Trin 2 - Hent skyttedata

Start med at hente skyttedata. Når skyttedata er hentet skal du indtaste stævnets navn.


Trin 3 - Stævnets navn og stævnedatoer

Indtast stævnets navn, vælg din landsdelsforening og din forening i listerne, og udfyld første og sidste stævnedag.


Trin 4 - Opret skydehold

Vælg at oprette skydehold og klik på Næste


Opret de skydehold som du skal bruge til stævnet.


Trin 5 - Opret onlinetilmelding

Når skydeholdene er oprettet vælges Indstillinger > Skydetilmelding.dk. Klik så på Opret onlinetilmelding på skydetilmelding.dk


Udfyld emailadresse, administrationskode og skriv din indbydelse. Klik på Opret for at oprette stævnet.


Trin 6 - Synkroniser skydehold og åben for tilmelding

Når stævnet er oprettet på skydetilmelding.dk skal du synkronisere data. Ved at synkronisere data overfører du de skydehold du har oprettet til skydetilmelding.dk

Når data er synkroniseret kan du åbne for tilmeldning ved at klikke "Åben for tilmelding".


Trin 7 - Hent data når tilmeldingen slutter

Når tilmeldingen slutter, skal du bare klikke på "Synkroniser data med skydetilmelding.dk" igen, så henter stævneprogrammet alle tilmeldingerne ned på din computer.